Monday, August 10, 2009

alahai busy body laa this A(h1n1)....

wah.... minggu lepas adalah minggu paling bekerja pernah aku lalui..... hahahaha... sejak A(h1n1) nih gile ramai patient.... emergency department macam ader warehouse sale dah.... sampai kerusi pun ader kat area luar pintu.... aku yang tukang bahagi2 kekayaan ubat nih apa laie.... jadi labah2 man laaa... terpaksa kuar 8 tangan.... nak layan soalan kanak2 riang ribena pun dah satu hal.... nak layan makcik nurse yang tanyer ubat patient kami kat mane?(padahal kawan dier kat belakang tgh receive ubat dari dumbwaiter) mula laa berdebat dah check seme tempat tapi tak receive laie laaa... kadang2 tuh ader gak dak2 aku buat kelakar.... dah anto rupenyer tlupe nak inform kat mane2.... hahaha... bingung aku kekadang... ari sabtu ok laa jugak... tapi kene laa shifting 1st floor ke tempat baru... stay back.. naseb baik sampai kul 5 je... ahad keje pagi.... awal2 tak busy.... towards the end tuh.. macam nak gile laaa seme orang nak discharge dari ward.... sekali ward call ubat dalam dumbwaiter ader laa 5-6 patient ready nak balik... itu satu ward laa... biasanya tak sampai 5 minit ade laie ward call... penat den.... arini off day aku.... apa laie.. tido jee laa kul 12 sampai kul 3... ni pun baru siap sapu n mop lantai umah.... sempat gak layan cite the haunting in connecticut... menarik jugak sekadar nak tkejut kejut... cite pasal umah dihaunted kan oleh org... anyway hope this week will slow down a bit... tak tkejo den nanti kalu dudok fast forward to the future je... :)
http://www.rahsiaclickbank.com/?aff_id=1942

No comments:

Post a Comment